piątek, 27 grudnia 2013

Zjedz smacznie, różnorodnie i bez brudzenia garnków – zadzwoń po catering!

Kiedy zadzwoniła do mnie siostra , żeby przypomnieć o urodzinach mojego męża , po raz kolejny miałam wyrzuty sumienia, że nie zapisuję nic w kalendarzu! Zdawałam sobie sprawę z tego, że w tym wypadku nawet moja mama mi nie przyjdzie z pomocą – zostało 5 godz. na zrobienie kolacji, przyrządzenie deseru i posprzątanie mieszkania, a ja siedzę jeszcze w pracy. Dzisiaj nie będzie kompromitacji-pomyślałam i zatelefonowałam do Powozowni: http://www.powozownia.pl/catering/ (za namową znajomej z pracy). Zamówiłam szaszłyki, risotto, sałatkę jarzynową i gołąbki, na deser poprosiłam o jakieś 2 gatunki ciasta, a sama weszłam do delikatesów po drodze z pracy i kupiłam dwie butle wina. Impreza była w 100% udana, a mój Radek bardzo zadowolony! Fotografia pochodzi z- Powozownia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz